Saturday, October 06, 2007

與友談

今晚實在好野! 無端端同某一 brother 講過去與將來...

我問 brother , 你第日想做乜
brother 答, 一定唔做 bank (心諗... 身同感受... 但小弟現在走投無路的在某bank打工)
我再問 , 咁你想搞乜
brother 答, 玩startup
我問, 唔怕辛苦咩?
brother 答, 如果係自己startup, 又如何 (語氣俾我係到寫重左 =D 心諗... 小弟都曾同某師兄講過, 我一係讀書,一係搵人一齊搞startup)

將來講完 =D

講過去 ...
我話, brother 你有錢,乖仔,有學識,運動健將,上報紙,有家底...等等等等... 做咩唔識番個女仔呀?
brother 答, 咪玩啦, 我同你差唔多咁多野搞, 邊有時間... (心諗... 真的嗎?還是你有其他野想做左先?)

- - -

最近, bank 同事講開 有人離職... 第一句都是說 "忍夠辭職" ... 但之後總會講句 ... 男人... 緊係要 癲 一兩次 .. 闖一闖 ...

事實上, 我曾經 癲過一次 ... 還跌得很痛 ... 不過, 我唔怕再發癲 ... 唔知有無機會同 brother 一齊癲 =D

No response to “與友談”

 
© 2009 Emptiness Blogging. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz