Sunday, June 29, 2008

Day 0? Or it's Day 1?

27/06 - 是歐洲團的Day0, 亦是結束Placement的 Day1. 那種脫離返工束縛的感覺十分強烈, 一早起身懶洋洋... 打機是也!

到中午, 拿著匯豐開倉手信返城大找人, 又是懶洋洋的, 連看新聞的意慾也沒有. 那時, 還擔心著夜晚出門會否下雨呢~

Sometimes, we need to thank God! 到了下午時分, 雨停了. 又回到家中小睡片刻. 一覺醒來, 享用六月最後的在家晚餐. 沖個涼, 向歐洲出發!!
誰知, 一上搏, 約30磅的重擔頓時令我馬失前蹄-.-"


28/06 身處南韓仁川機場... 晨早五時許, 實在眼訓... 他們兩都大覺睡了!

到了七時許... 冷醒了. 人流亦多了, 冷氣大了. 他們兩仍大覺睡... 要翻弄行裝, 搵衫給他們兩, 免得未到步, 先病了!!


啊~~~ 痛苦的機場客運站經歷呀!! 訓又訓唔好, 食又食唔好.. -.- 要等到成點鐘先上飛機....

上左飛機之後仲慘... 訓下醒下... 好似無訓一樣.
不過, 大韓都算勁... 十個鐘的旅程, 派左至少五次野食... 超飽...!!

落機時, 會合英國團友. 一出機場, 意見不合情況頓時發生-.- 哈哈, 不過事情好快解決... 要習慣一下呢~~

布拉格時間... 晚上十一點四十五分, 正在床上與昆蟲共枕眠^^

No response to “Day 0? Or it's Day 1?”

 
© 2009 Emptiness Blogging. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz