Tuesday, September 29, 2009

唔怕一萬, 至怕萬一

相信不少朋友, 對"唔怕一萬, 至怕萬一"這說話有一定認識... 究竟, 你跟我的認識有何不同呢??

從數學角度看, "唔怕一萬, 至怕萬一"是指一件事件發生的概率 (Probability). 對! 就是 Probability.

Prob(事件發生) = 1/10001

即是說, 事件發生的可能性為: 每10001個機會, 發生1次

所以... 唔怕一萬, 至怕萬一發生事情!

現在, 由另一個角度看吧~

一萬是 10000, 萬一是 10001

讀電腦的 ... 你會如何理解 10000 及 10001?

無錯! 二進制!

10000 = 16
10001 = 17

16 即 實碌
17 即 實柒

碌乃為幸運之意, 柒乃為真係柒之意

唔怕一萬, 至怕萬一 .... 即是說一件事情, 唔怕走運, 至怕"柒ed"

夠爛嗎? XDDDDDDDDDDDDDDDD

One response to “唔怕一萬, 至怕萬一”

Way said...

個人認為"萬一"係11,000

 
© 2009 Emptiness Blogging. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz